Wednesday, July 14, 2010

Mr A

sinopsis pendek dari TELAGA BIRU


tonight, really wat aku so sad, rasa gembira, tp manik2 jernih ni yg kuar....hukhuk...bila teringat kan chat aku ngan dia td....


"yea,mr a. u still sangsi n i????"
"xla. nape?"
"msj nie---> u xnyesal pilih i?"
"yela. i kan selalu wat benda yg u xsuke n ganggu u..."
"i suke. u marah?"
"ade juga. rasa cam u kadang2 cam terpaksa ja laye i" (muka kesian :( sedihnyer...)
"xla, i ikhlas,xde terpaksa pom. i meme syg u,kalu xwatpe i trime u. i mintak maaf kalu wat u terasa, very sory."
"i pom syg sgt kat u. i janji akan wat u bahagia" (aku tersenyum jer ^______^)
"thankz u. i beruntung menjadi sebahagian dri hidup u...thankz...huwaaaaaaaa, i hepi..."
"yeke hepi. i pom sama. i bahagia n u."

so difficult 4 explain about heart....biarlah menjadi rahsia ati aku...terlalu rahsia tuk aku perjelaskan apa yg terbuku di ati kecil aku nie....hanya allah yg tahu isi ati aku....

"sungguh sedey maaa".......huwaaaa.....

No comments:

Post a Comment