Monday, July 12, 2010

new experience today....

setiap hari akan ade perkara baru kite blaja...btul x kekawan???? makin banyak kite blaja makin banyak ilmu yg kite dapatkan....

arini macam biasa menyibukkan diri dengan penyelaras ict....cikgu ict serba boleh...huhuhu...
since dia ditukarkan ke skolah banyak perubahan yg dah berlaku....n byk jugak perkara yg baru aku blaja dari dia...iyela ke mana lagi kan kalu tak kepada dia aku minta sedekah turunkan ilmu pada aku,huhuhu.....

sib baik ade dia,kalu x...ntah la....aku pom bukan terar sangat dalam bidang nih, nie bidang terjun....tp ade jugak pengalaman masa aku praktikal dulu kat TNBD,kota bharu...

tp since skolah nek taraf jadi skolah bestari makin lar aku rasa adushhhhhh...............
byk perkara kena di upgrade,....n byk perkara kena tahu,hukhuk......pe2 pengalaman mengajar kita menjadi lebih dewasa dah cukup 2tahun aku berkhidmat as tech nie...tp rasa macam masih baru lagi bekeje...lalalalala~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment