Saturday, July 10, 2010

S A J E SEMBANG....

pelik betul dunia sekarang kea, ade jer yang xkena ader yang rasa iri ati,dengki, n whatever lar...peduli ape aku..janji gua xkaco org..lu lu lu ape hal, time2 camni kasi gua panas....hukhuk..(koya marah nih)....

today nothing to say senyum sampai telinga ^____________________^ bila mengenangkan kenangan yang lepas2 terlalu indah....seindah bunga yang mekar di taman....bak kata adnan sempit "dalam ati ada taman",hikhik....

time2 camni lar aku nk berangan....mmmmmmmmmmm......

siapa sangka kan..segala2 nya dah berakhir...letih betul aku ngan kejadian yang lepas2, maybe rasa yg terasa ngan aku kan, aku harap sesiapa yg penah terasa ngan aku dah maafkan aku, aku pom dok menghitung hari..iyelar bila mengingati balik perkara2 yg telah berlaku...aku rasa aku banyak sakitkan hati orang yg xsepatutnya....aku xkisah kalu orang sakitkan ati aku,janji aku xsakitkan ati orang2 tersebut.....

aku benar2 rasa terkilan ngan ape yg berlaku, iyela kerna sikap panas baran aku, aku sanggup cakap2 bukan2 sampai terlepas cakap, sepatutnya aku kaji betul2 apa yg aku nk kata n maki org2 tertentukan......semua orang tak lepas dari melakukan kesilapan....betul tuh...
ari ni kite sihat, allah bagi kesihatan yg sempurna, manatau lepas ni kite sakit, kita xsempat nk mintak maaf ngan org yg kita sakiti...hidup ni hanya pinjaman, sampai masa kita akan pulang ke tempat aslnya.....

bila aku lihat di sekeliling, orang yg dekat dengan aku telah di jemput ilahi....org yg paling aku sayang n cintai....mujur masih ade ma di samping aku, kalu xtahular kerna semangat aku ade ngan dia.......thankz MUM!!!

TANGGAL 21 JULAI nty besday my mum, ape nk kasi yea.....??????
nk pk nk kasi ape nie?????
nk bagi sesuatu yg berharga, biar dia xlupe sampai bila2.....
nk plan awal2 ngan adik2 aku.... :)

No comments:

Post a Comment