Tuesday, July 6, 2010

N O W ...........

setelah sekian lame, akhirnya baru aku dapat lepaskan segala beban dan gundah d ati.....thankz ya allah atas segalanya...
aku amat berterimakasih kerna masih di beri kesempatan untuk mengecapi kebahagiaan nie...:)
siapa sangka kan...ujian yg bertimpa2 kau berikan mengajar aku menjadi insan yg tabah setabah hari nie....memberikan aku kekuatan....aku benar2 berterimakasih,bersyukur kepadamu....
dah aku aku story something kat blog nie kan....

arini aku nk kongsi semuanya di sini...selama 25 tahun aku hidup bermacam2 cerite ader.....suka duka,gembira,tangis dan tawa sume ader termasuk lar menjadi seorang sahabat kepada mereka yg mengenali diri aku nie....

aku hepi ade kengkawan macam korang juz ade beberapa orang kawan yg aku lukakan ati mereka, aku harap korang maafkan aku yerk manatau pasni aku dah xjupe korang lagikan,kita xtahu kan jodoh pertemuan ajal maut di tangan tuhan.....then tak sume orang sempurna, macam aku pom ado kelebihan dan kekurangan....maybe waktu bersama kalian ade aku terkasar bahasa terguris ati...sama ada sengaja atau tidak...aku harap korang maafkan yerk......

hidup nie tak selalunya indah seperti yg kita inginkan....kadang2 menjadi tidak indah bila ade antara kita bermusuhan sesama kita, tapi masa tuh dah berlalu....tak kan sama macam dulu...aku percaya kalu di putar kembali xkan mungkin merubah ape2 pom...now masing2 dah ade kehidupan sendiri seperti aku, orang yg di jemput ilahi pasti pergi takkan kembali, bila seorang pergi dtg yg baru.....kini aku ader keluarga baru....semua dah lengkap, aku ade ayah,mak n adik2.....keluarga makin besar....hehehe...siapa xseronok kan bila melihat ahli keluarga kita gembira...aku hepi sangat coz mak dah ade teman, dia xkeseorangan lagi....bila anak2 dah kawen dia masih ade teman....syukur alhamdulillah, aku amat berterimakasih kepadamu ya allah...

No comments:

Post a Comment