Monday, July 5, 2010

Really I LOVE U so much my grandmum

tanggal 3hb februari 2010, ari rabu xkan kulupe...pergimu tiADA penganti,,,,sesungguhnya aku amat terkilan kerna xsempat memohon ampun dan maaf kepada dia, walaupon selama dia sakit aku selalu menjaga DIA dan menemaninya di hospital sampai dia di bawa pulang kerumah...aku masih menemani dia n tido di rumah mok (nenek) selama hayatnya ada sehingga ari dia menarik nafas terakhir....
aku redha kepergiannya, kini aku rindu tuk dengar suara dia, ingin menatap wajahnya....ya allah terasa sekejap aku bersama dia,,,,dia yang peramah, aku tak dapat dengar dia bercerita, berpantun, berteka-teki...menyanyi...itu sume hanya tinggal kenangan, aku xdapat melihat dia tersenyum lagi ya allah....aku sayang sangat pada dia terlalu sayang...
masih aku ingat di saat dia sakit aku xleh menyentuh tubuh dia , semua anggota badan dia sakit hanya aku mampu berdoa kepada allah semoga kau ringan beban kesakitannya...
aku rindu dia ya allah, aku sayang dia, sayang sangat2,,,,,kenapa begitu cepat dia pergi tinggalkan aku...

No comments:

Post a Comment